si-tech news
  » لزوم تشکیل پایگاه اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی

  » به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور
موضوعات مطالب
نويسندگان وبسایت
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

کمپین خودجوش دانشجویان برای همکاری با سازمان انرژی اتمی





طراح قالب

 به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور

درباره وبسایت
به سایت si-technewsخوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» لزوم تشکیل پایگاه اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید به این شبکه متصل باشند.

قلی با بیان اینکه پهنای باند اینترنت پاسخگوی نیاز جوانان نیست، اضافه کرد: بخش دولت مجازی یا نقشه جامع دولت الکترونیک یکی از تکلیف‌های مهم استان‌ها و استانداری‌هاست که باید با یک نقشه راه منسجم و پیش رو به این هدف مهم رسید.

به گفته وی تا پایان سال پنجم توسعه 60 درصد از خانوارهای کشور به سیستم‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا مجهز می‌شوند.

قلی تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات و مراکز داخلی امن و سایت‌ها با پهنای باند مناسب و رعایت موازین شرعی و امنیتی کشور و استفاده از توان و ظرفیت‌های مناسب بخش عمومی، غیر دولتی، خصوصی و تعاونی مکلف است.

وی با بیان اینکه جوانان امروز به دنبال پهنای باند هستند، اظهار داشت: برای اینکه جوانان به اطلاعات به‌روز دسترسی داشته باشند به یک پهنای باند قوی نیاز دارند چراکه پهنای باند اینترنت در حال حاضر پاسخگوی نیازهای آنها نیست.

قلی ادامه داد: به همین منظور یکی از برنامه‌های این اداره هم‌افزایی بین شرکت‌ها، زیرساخت‌ها، پست بانک و سازمان‌های بین‌المللی و غیره خواهد بود تا بتوانند با این هم‌افزایی نیاز جوانان را برطرف کنند.

وی گفت: یکی از وظایف خطیر این اداره کل بخش مدیریت داخلی اطلاعات یا دیتاسنتر است که تمام مدیران ارشد این استان باید به آن توجه داشته باشند.

قلی تاکید کرد: اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها به عنوان نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئولیت هماهنگی بین دستگاه‌ها و شرکت‌های مربوط به این وزارتخانه را در استان‌ها بر عهده دارد و اداراتی مانند اداره کل پست، پست بانک، مخابرات، زیرساخت، تنظیم مقررات و ... ملزم به پاسخگویی و ارتباط با این اداره کل هستند.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به اهداف برنامه پنجم توسعه، افق 1404 و دولت الکترونیک از جمله ماموریت‌های این سازمان است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: نظارت امنیتی و حفاظتی بر روی شبکه، نظارت مدیریتی حوزه ICT، نظارت برنامه‌ای بر روی سندها، موافقتنامه‌ها و نظارت مقرراتی از جمله وظایف این اداره است.

وی با بیان اینکه تمرکز در تصمیم‌گیری و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های بخش ICT بین تمام واحدهای تابعه استانی از جمله اهداف ایجاد و بهره‌برداری اداره‌های کل ارتباطات در استان‌ها است، اضافه کرد: ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اهداف و برنامه‌هایی که برای این حوزه در چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه پنجم توسعه از جمله ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات در نظر گرفته شده، به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 27 مرداد 1391برچسب: اطلاعات , فن آوری , ارومیه, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي